Oferta ITBS - ZGL dla Wspólnot
Zgodnie ze statutem Spółki, ITBS-ZGL zarządza budynkami mieszkalnymi i użytkowymi na podstawie umów cywilno-prawnych.
Mamy duże doświadczenie z zakresu zarządzania i administrowania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi. Wiemy, jak dbać o budynek, aby minimalizować koszty i realizować potrzeby właścicieli. W naszej działalności kierujemy się przede wszystkim uczciwością i sumiennością, a obsługiwanym przez nas nieruchomościom zapewniamy pełną przejrzystość podejmowanych działań. Dobre zarządzanie to obecność zarządcy na budynku, aktywność, analiza stanu technicznego, określenie potrzeb remontowych, racjonalne wydatkowanie finansów właścicieli, określanie możliwości finansowych właścicieli mieszkań i szukanie nowych źródeł dochodów oraz oszczędności. Taki cel w zarządzaniu nieruchomościami postawiła sobie spółka ITBS.
Aktualnie zarządzamy około 80 Wspólnotami (w tym Wspólnotami bez udziału Gminy Miejskiej), budynkami mieszkalnymi ze 100% udziałem Gminy oraz budynkami własnymi. Łącznie w zarządzie spółki znajduje się około 2500 mieszkań i lokali użytkowych.
Spółka zatrudnia 19 osób oraz współpracuje z kancelarią prawną. Odpowiednia wiedza i doświadczenie oraz profesjonalny zespół pracowników pozwala nam zaproponować Państwu usługi na wysokim poziomie. Posiadamy wykwalifikowane kadry w tym szereg osób po specjalistycznych kursach z długoletnim doświadczeniem jak i bezpośrednie sprawowanie nadzoru technicznego nad prowadzonymi robotami i doradztwem technicznym (6 osób posiada uprawnienia budowlane). Rozbudowany i w pełni skomputeryzowany dział finansowo-księgowy pozwala na szybkie rozliczenie Wspólnot łącznie z windykacją. Konkretną Wspólnotę prowadzi kompleksowo jeden pracownik z działu technicznego oraz jeden specjalista do spraw księgowości.
Z uwagi na długoletnie doświadczenie w zarządzaniu Wspólnotami posiadamy bogaty rejestr sprawdzonych wykonawców zarówno robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych jak i wszelkiego rodzaju usług potrzebnych przy zarządzaniu. Przy wyborze ofert na prace konserwacyjne bierzemy pod uwagę kryterium gotowości przez całą dobę i w dni wolne od pracy w razie wystąpienia awarii. To wszystko wpływa na sprawność realizacji zleconych prac i możliwość kompleksowej obsługi od chwili określenia potrzeby przez Wspólnotę do jej sfinalizowania.
Spełniając powierzone nam zadania dbamy o właściwy stan powierzonych nam budynków i osiąganie satysfakcjonującego poziomu kosztów ich utrzymania.
Proponujemy sprawowanie zarządu przedmiotową nieruchomością na zasadzie umowy cywilno-prawnej z trzymiesięcznym terminem wypowiedzenia, przy określeniu kosztów wynagrodzenia zarządcy stosujemy indywidualne wynegocjowane stawki zarządzania.
Koszty wchodzące w skład zaliczki na utrzymanie części wspólnych budynku ustalane są w odniesieniu do rzeczywistych potrzeb nieruchomości.